The #preorderHOURGLASS Epic Giveaway

Y'all. My publisher is awesome.

Not only did they buy HOURGLASS, but they gave me wonderful edits and a spectacular cover and lots and lots of love.

And NOW they're going to give something to YOU.

While supplies last, anyone in the United States or Canada who chooses to #preorderHOURGLASS, and then emails their preorder confirmation receipt to My Publicist of Fabulousity, Katie, gets a poster of the HOURGLASS cover!

THAT'S IT! All you have to do is forward your preorder confirmation receipt email to katiehalata [at] egmont [dot] com and she'll get a poster out to you!

This made me so happy that I decided I should give some things away, TOO!

Here are my prizes:

Prize #1: A signed, finished copy of HOURGLASS and an iPod Shuffle loaded with the HOURGLASS playlist! (Or a $50 Visa Giftcard!)

Prize #2: A signed, finished copy of HOURGLASS and a character named after you in book two!

Prize #3: A signed HOURGLASS poster and sweet varied author swag, including signed bookplates from Tessa Gratton, Julie Kagawa, Brenna Yovanoff, Beth Revis and more!

Here's what you can do to win one:

1. Tweet #preorderHOURGLASS with a link to the preorder place of your choice - your local indie, Amazon, B&N, Borders, etc. Here are some links:

Preorder at Indiebound HERE!
BooksAMillion has it HERE!
Borders has it HERE!

2. Facebook about the #preorderHOURGLASS giveaway.

3. Blog about the #preorderHourglass giveaway.

4. Post the HOURGLASS countdown widget on your sidebar! THANK YOU JEN LAMOUREUX!

5. Make the HOURGLASS cover your Twitter icon before release day!



  1. Just pre-ordered my copy! Heckyeah I want me a poster! And I'mma gonna get you to signs it, too!

  2. I love this! I'll be posting about this tomorrow when I announce the giveaway.

  3. Yay! I just joined! I sooo want to win your book! Thanks for this awesome chance!

  4. All done! I just can't wait!! It's going to be awesome.. Hmmm... I may even have to do my first VLog ever when I get it in my hands.. :P

  5. Ah, I can't believe Hourglass is so close to releasing! I cannot wait to read it.

    Thank you so much for the giveaway!

  6. i put in the wrong tweet so i like retweeted it :D but here is the new link http://twitter.com/#!/HeyItsFishy/status/78263566947463168

  7. I'm kind of a newbie to twitter so I just put the link to my profile, hope that's okay.

    Thanks for the giveaway ^_^

  8. This is so awesome! I honestly can't wait to get my hands on HOURGLASS! Thanks!

  9. **Hint**Hint** I have this very strange feeling that you REALLY want to name a character in your next book Mindy. Not short for anything...just Mindy! Yeah, I think I am feeling it correctly. Because that would be TOTALLY awesome! Wait...Do I have telepathy? LoL!

    Where did you come up with such a brilliant idea! You would win anyone over with just the signed book (well me anyways)!

    An FYI...I LOVE posters! But I would prefer an option to pre-order your book signed. Just Sayin :)



Tell us everything: